آزمون تبدیل وضع اداری کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی به پست رییس شعبه سال 1399
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ تاریخ انتشار

ثبت‌نام آزمون تبدیل وضع کارکنان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی سال 1399

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه 17 دی 1399 لغایت روز سه شنبه 23 دی  1399 می باشد
  • زمان برگزاری آزمون :  24 بهمن ماه 1399 می باشد
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه:

  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 4 رقمی  و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت نام ، داوطلبان می توانند از ساعت 8:30 الی 14:00 بجز ایام تعطیل با شماره‎02636270058 تماس حاصل فرمایند.

اطلاعيه‌ آزمون تبدیل وضع اداری کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی به پست رییس شعبه سال 1399

  • به اطلاع همکاران متقاضی ثبت‌نام و شركت در آزمون تبدیل وضع اداری به رییس شعبه در سال1399 مي‌رساند، ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  از روزچهارشنبه مورخ 99/10/17 شروع و در روز سه شنبه مورخ 99/10/23 پايان مي‌پذيرد.
  • بر این اساس ضروری است تمامی متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك مورد نياز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

    الف-شرایط عمومی:

    ۱ - تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران.

    ۲ اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.

    ۳ - التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.

    ۴ - عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا قطع وابستگی به آنها.

    ۵ - طهارت مولد.

    ۶ - داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای تصدی ریاست و عضویت شعبه براساس گواهی پزشکی قانونی

    ۷ - نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

    ۸ حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.

    ۹ عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان.

    ب- شرایط اختصاصی:

    1) تحصیلات: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوق یا علوم قضایی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانش‌آموختگان سطح دو حوزوی و بالاتر از حوزه‌های مورد تأیید شورای عالی حوزه‌های علمیه

    تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی بالاتر به شرطی می‌توانند در آزمون ورودی شرکت نمایند که مدرک کارشناسی آنان در یکی از رشته‌های مذکور در بند (1) یا حوزوی باشد.

    2) وضعیت استخدامی:

    کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی با رعایت ضوابط ذیل می توانند برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند:

    2-1 حداقل سابقه خدمت مورد نیاز برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت (تا تاریخ برگزاری آزمون) 2 سال تمام می‌باشد. بدیهی است چنانچه کارمندی با سابقه کمتر از 2 سال در آزمون شرکت نماید، (حتی در صورت کسب نمره قبولی آزمون) امتیاز ایشان کان لم یکن تلقی گردیده و متقاضی واجد بالاترین نمره بعدی جایگزین خواهد شد.

    توضیح: به موجب مصوبه شماره 579095 مورخ 1395/4/1 شورای عالی اداری (موضوع ابلاغ دستور العمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای) حداقل تجربه خدمت دولتی مرتبط برای انتصاب به سمت های مدیریت عملیاتی 3 سال می باشد. بنابراین با عنایت به اینکه پیش‌بینی می‌شود مراحل بعدی تبدیل وضعیت کارکنان اداری به رییس شعبه (شامل مصاحبه تخصصی، اختبار، تایید صلاحیت و کارآموزی) حداقل یک سال به طول انجامد لذا حضور کارمندان رسمی و پیمانی با حد اقل 2 سال سابقه در آزمون تبدیل وضعیت بلامانع است.

    2-2 نظر به اینکه در طول دوره خدمت آزمایشی، امکان تغییر شغل (رشته شغلی) وجود ندارد لذا کارمند رسمی آزمایشی تنها در شرایطی مجاز به شرکت در آزمون می باشد که تا تاریخ برگزاری آزمون حداقل یک سال تمام از دوره آزمایشی ایشان سپری شده باشد.

    بدیهی است صدور ابلاغ تصدی شعبه مشروط به احراز صلاحیت نهایی کارمند رسمی آزمایشی و صدور حکم قطعی وی می‌باشد. چنانچه کارمند آزمایشی بدون در نظر گرفتن شرایط مذکور در آزمون شرکت نماید، حتی در صورت کسب نمره قبولی در آزمون، امتیاز مکتسبه وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و متقاضی واجد بالاترین نمره بعدی جایگزین می‌گردد.

    2-3 کارکنان قرارداد کارمعین، قرارداد کار موقت (کارگری) و سایر انواع قرار داد حتی در صورتی که در شرف تبدیل وضعیت قرارداد باشند، مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

    ج- مدارک مورد نیازثبت نام:

    1- تکمیل تقاضانامه اینترنتی

    2-متقاضيان واجد شرايط میبايست به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني  www.sanjesh.org مراجعه و با درج کدملی به محیط فرم ثبت نام وارد شده ونسبت به تكميل آن فرم وارائه اطلاعات مورد نيازاقدام نمايند.

    3- فايل عكس اسكن شده: متقاضی میبايست يك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ثبت‌نام اينترنتي آماده نمايد.

     1-3- عكس 4 × 3 كه در سال جاری گرفته شده باشد (عكس تمام رخ)

     2-3- عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.

     3-3- اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400×300 پيكسل و حداقل 300 × 200 باشد.

     4-3-تصوير متقاضی بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.

     5-3- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.

     6-3- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.

     7-3- حتي الامكان عكس ، رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.

    تبصره1- عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

    تبصره2- درصورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.

    یادآوری مهم: با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس متقاضیان، كه اين موضوع اكثرا براي متقاضیاني رخ داده است كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام شده است، تاكيد مي گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتما نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا عكس متقاضی ديگري به جاي عكس شما الصاق نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف فرد متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

    د- زمان ثبت نام و برگزاری آزمون:

    1- همه متقاضیان ثبت نام در آزمون تبدیل وضع اداری به رییس شعبه در صورت داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در بند (الف) و ( ب)  اين اطلاعيه نسبت به تهيه مدارك خواسته شده بر اساس بند (ج) اقدام و از روز چهارشنبه مورخ 99/10/17 لغایت روز سه‌شنبه 99/10/23 صرفا با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند و در پايان ثبت‌نام به هر يك از متقاضیان كدرهگيري ارائه خواهد شد كه متقاضیان لازم است تا پايان تمامی مراحل آزمون اين كد را نزد خود نگهداري نمايند. ضمناً يادآور مي‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الكترونيكي مي‌باشد و متقاضیان لازم است از طريق درگاه مذكور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمايند و ثبت نام به غير از این روش، غير قابل قبول مي‌باشد و اين دسته از متقاضیان مجاز به شركت در آزمون نمي‌باشند.

    2- آزمون در روز جمعه مورخ 99/11/24 و به صورت تستی برای تمامی متقاضیان برگزار می شود. آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.

    ۳- پس از آزمون و اعلام نتایج، پذیرفته شدگانی که حداقل 60 درصد نمره کل آزمون کتبی را کسب نموده اند موظفند درمصاحبه تخصصی و حرفه‌ای که از طریق کمیسیون موضوع ماده (۴) آیین نامه جذب و انتصاب و پرداخت روسا و اعضای شعب سازمان تعزیرات حکومتی که با برنامه ریزی اجرایی اداره کل آموزش و پژوهش سازمان صورت می‌پذیرد شرکت نموده و موفق به کسب حداقل 60 درصد نمره کل مصاحبه حضوری گردند.

    توجه:  بدیهی است ملاک قبولی و پذیرش نهایی متقاضی بر اساس تعداد رئیس شعبه مورد نیاز و کسب بالاترین نمره (از مجموع نمره آزمون کتبی و نمره مصاحبه) و همچنین پاسخ مثبت استعلامات  اداره کل حراست و اداره کل گزینش سازمان تعزیرات حکومتی می باشد.

    4-كارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/21 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

    5-ساعت و محل برگزاري آزمون بر روي كارت شركت در آزمون متقاضیان درج خواهد شد.

     هـ- مواد آزمون:

    1 - قانون آئین دادرسی کیفری1392 با الحاقات 1394 اصلاحات بعدی

    2 - قانون مجازات اسلامی 1392 (بخش کلیات)

    3 - قانون حمایت از مصرف کننده 1388

    4 - قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز 1392 و اصلاحات بعدی

    5 - قانون تعزیرات حکومتی 1367

    6 - قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی 1367

    7 - قانون نظام صنفی 1382 و اصلاحات بعدی

    8 - قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی 1394

    9 - قانون اجرای احکام مدنی 1356

    10 - آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی 1373 با اصلاحات بعدی

     ز- ملاحظات:

    1- نمره قبولی در هر یک از آزمون های کتبی و مصاحبه کسب حداقل 60 درصد  نمره کل آزمون است

    2- دعوت به مصاحبه حضوری به ترتیب از بالاترین نمرات اخذ شده از بین متقاضیانی که حد اقل 60 درصد نمره آزمون کتبی را اخذ نموده اند انجام خواهد شد.

    3- ملاک قبولی نهایی متقاضی بر اساس انتخاب استان محل خدمت و تعداد مورد نیاز رئیس شعبه، اخذ بالاترین نمره از مجموع حداقل 60 درصد آزمون کتبی و 60 درصد مصاحبه حضوری و تایید صلاحیت مراجع نظارتی سازمان می باشد.

    4- تعداد رئیس شعبه مورد نیاز استانها به شرح جدول شماره (1) می‌باشد که متقاضی می‌بایست سه اولویت محل خدمت خود را تعیین نماید.

    5- ملاک زمانی شرایط عمومی و اختصاصی، زمان برگزاری آزمون است بنابراینمسؤولیت صحت اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه مستقیما به عهده متقاضی می‌باشد. (کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند) بدیهی است در هر یک از مراحل بعدی (ثبت نام، آزمون و اعلام نتایج) درصورتی که عدم احراز شرایط عمومی و یا اختصاصی متقاضی مشخص شود منجر به حذف وی از روند پذیرش خواهند شد.

 سهمیه رییس شعبه بدوی ادارات کل تعزیرات حکومتی استانها درآزمون سال 1399

1. آذربایجان شرقی: 2 سهمیه

2. آذربایجان غربی: 12 سهمیه

3. اردبیل: 3 سهمیه

4. اصفهان: 8 سهمیه

5. ایلام: 2 سهمیه

6. بوشهر: 6 سهمیه

7. شهرستان های تهران: 1 سهمیه

8. چهارمحال و بختیاری: 2 سهمیه

9. خراسان شمالی: 9 سهمیه

10. خراسان رضوی: 7 سهمیه

11. خراسان جنوبی: 4 سهمیه

12. خوزستان: 11 سهمیه

13. زنجان: 5 سهمیه

14. سیستان و بلوچستان: 18 سهمیه

15. قزوین: 2 سهمیه

16. قم: 3 سهمیه

17. کردستان: 12 سهمیه

18. کرمان: 9 سهمیه

19. کرمانشاه: 3 سهمیه

20. کهگیلویه و بویراحمد: 1 سهمیه

21. لرستان: 6 سهمیه

22. مرکزی: 5 سهمیه

23. هرمزگان: 14 سهمیه

24. همدان: 1 سهمیه

25. یزد: سهمیه

**تعداد رئیس شعبه مورد نیاز : 155

 

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟(امتیاز: 4.5 - رای: 1)

ثبت نظر تعداد نظرات: 0 تعداد نظرات: 0
usersvg